Frigé website en restyle huisstijl
Ook een ontwerp nodig?
Keertje van gedachten wisselen?
Voor Elektro Groothandel Frigé heb ik een nieuwe website ontworpen en gebouwd, na eerst een restyling van de huisstijl. Het beeld- en woordmerk van het logo is gebleven zoals het was i.v.m. de herkenbaarheid sinds 60 jaar. De verdeling van de elementen en het lettertype is aangepast, waardoor het compacter en makkelijker bruikbaar wordt. Aan het rood van de oorspronkelijk huisstijl is een petrol groenblauw toegevoegd. Dit komt terug in alle uitingen, zoals op de visitekaartjes en het Frigé magazine.
- ontwerp en uitvoering website
- restyle logo
- visitekaartjes
- 5 à 6‑jaarlijks magazine
Sinds 2019 maak ik elke twee maanden een magazine voor Frigé met acties van hun leveranciers. Eerst op A5-formaat, maar vanaf november 2020 op A4-formaat.
De nieuwe site is live gegaan op 31 december 2020.
Er zijn drie duidelijke call-to-action buttons voor de belangrijkste onderdelen van de site: inloggen/bestellen, klant worden en info opvragen.
De webshop (alles na inloggen/bestellen) is niet door mij gemaakt, maar door Infomat, gespecialiseerd in o.a. uitgebreide en gecompliceerde webshops in combinatie met ERP-systemen.
De site is goed responsive en past zich aan allerlei formaten beeldscherm aan.
Op de homepage worden een drietal beelden en teksten in een slider afgewisseld, om de sterke punten van Frigé te benadrukken.
Bekijk de echte site van Elektro Groothandel Frigé hier.